مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 11:452021-12-09حوادث

چک 600 میلیونی توسط پلیس وظیفه شناس به صاحبش بازگشت


رییس بازرسی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: مامور پلیس راهور شهرستان فریدونکنار، چک 600 میلیون ریالی را به صاحبش برگرداند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سرهنگ تقدیسی در گفت وگویی با اعلام این خبر، اظهار کرد: محمود پرویزپور از ماموران پلیس راهور شهرستان فریدونکنار، هنگام گشت زنی و انجام ماموریت، یک فقره چک به مبلغ 600 میلیون ریالی را پیدا می کند.

وی افزود: این مأمور وظیفه شناس با همکاری مسؤولان یگان، پس از تماس با بانک و استعلام مشخصات صاحب چک، شماره تلفن وی را اخذ و با برقراری تماس تلفنی، صاحب آن را شناسایی کرد.

رییس بازرسی انتظامی مازندران گفت: سروان پرویزپور در اقدامی خداپسندانه و ارزشمند و در کمال صحت عمل، پس از بررسی های لازم، چک را به صاحبش تحویل داد که اقدام این مامور وظیفه شناس موجب خرسندی و ابراز رضایت این شهروند شد.

تقدیسی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ صداقت و امانت داری در جامعه، خاطرنشان کرد: بی تردید عزت نفس، مسؤولیت پذیری و امانتداری، مشخصه برجسته پلیس ولایی و ارزشی جامعه اسلامی است و ماموران پلیس همواره صحت عمل را در انجام ماموریت های مختلف سرلوحه کار خود قرار داده اند.

وی در پایان گفت: به منظور ارج نهادن به این عمل خداپسندانه و الگوسازی چنین رفتارهای اسلامی در بین سایر کارکنان، بر اساس دستورالعم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چک 600 میلیونی توسط پلیس وظیفه شناس به صاحبش بازگشت

چک 600 میلیونی توسط پلیس وظیفه شناس به صاحبش بازگشت