مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 10:452021-12-09اقتصادي

ضریب نفوذ گاز در جمعیت روستایی کردستان به 98 درصد می رسد


با اتمام 102 پروژه گازرسانی در دست اجرا در روستاهای استان ضریب بهره مندی جمعیت روستایی از گازطبیعی در کردستان به 98 درصد می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، احمد فعله گری پیش از ظهر امروز در شورای اداری استان کردستان که در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، اظهار کرد: طرح انتقال گاز به استان کردستان از سال 71 شروع شده است و با اجرای خط انتقال 20 اینجی که از خط سراسر اول از قم انشعاب گرفته بود به سمت استان کردستان انجام و در سال 72 نخستین شعله های گاز در شهرهای در کردستان اضافه کرد: حد ود 240 کیلومتر از این خط 56 اینچی در استان کردستان اجرا شده و ما توانسته ایم از این خط انتقال که به سختی انجام می شود در دو نقطه از این خط انشعابات لازم گرفته شده است.

فعله گری افزود: در بخش شبکه های توزیع گاز طی چند سال اخیر بیش از 12 هزار کیلومتر شبکه در مناطق شهری، روستایی و صنعتی ایجاد شده است.

وی گفت: گازرسانی در استان کردستان علیرغم همه سختی ها با سرعت خوب جلو می رود و یکی از شاخص های مهم در بحث توسعه استان در حوزه گاز اتفاق افتاده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 32 شهر با نفوذ 100 درصدی و یک هزار و 400 روستا در استان از از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضریب نفوذ گاز در جمعیت روستایی کردستان به 98 درصد می رسد

ضریب نفوذ گاز در جمعیت روستایی کردستان به 98 درصد می رسد