مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-09سياسي

مهارت آموزی حلقه مفقود شده در نظام آموزشی کشور است


معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: در حال حاضر حلقه مفقود شده در نظام آموزشی کشور آموزش های مهارتی متناسب با نیاز بازار کار است که باید در این راستا گام برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمد بطحایی معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی کشور پیش از ظهر امروز در ارتباط تصویری با مراسم اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته توسعه نرم افزارهای موبایل مهارت آموزی را یکی از عوامل موثر در توسعه اشتغال عنوان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر حلقه مفقود شده در نظام آموزشی کشور آموزش های مهارتی متناسب با نیاز بازار کار است که باید در این راستا گام برداشت.

برگزاری مسابقات ملی مهارت را گامی موثر در توجه سیاستگذاران کشور به موضوع مهارت آموزی عنوان کرد و افزود: متاسفانه در کشور ما زیاد به این موضوع پرداخته نشده وبه همین دلیل دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه ها از مهارت آموزی های لازم برخوردار نیستند.

معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی کشور افزود: دانشگاه آزاد اسلامی نیز با تاسیس دانشکده های مهارت و مراکز مشاوره ای در حوزه مشاغل توانسته در تامین زنجیره انسانی گام مهمی بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی حلقه مفقود شده در نظام آموزشی کشور است

مهارت آموزی حلقه مفقود شده در نظام آموزشی کشور است