مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 10:002021-12-09سياسي

آغاز پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان کوهرنگ از هفته آینده


استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ تسهیلاتی به زلزله زدگان در شهرستان کوهرنگ تعلق نگرفته است، بیان کرد: بحث بازسازی مناطق زلزله زده به کندی پیش می رود، - از روز شنبه هفته آینده پرداخت تسهیلات به متقاضیان آغاز می شود.

غلامعلی حیدری 19 آذرماه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در شهرستان کوهرنگ با بیان اینکه در بازدید میدانی از تعدادی از روستاهای زلزله زده در این شهرستان در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفتیم، اظهار کرد: باید موانع پیش رو در بحث بازسازی منازل تخریب شده برداشته شود و امورات روان شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ارزیابی خسارت های وارده به منازل مسکونی در زلزله اخیر شهرستان کوهرنگ به صورت دقیق انجام نشده است، گفت: اکثر منازل در این مناطق با خشت و گل ساخته شده اند، بنابراین در برابر حوادث غیرمقاوم هستند و باید جزو منازل نیازمند تخریب محسوب شوند، بنیاد مسکن یک متمم اصلاحی را برای تخریبی شدن منازل نیازمند تعمیر دنبال کند.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ تسهیلاتی به زلزله زدگان در شهرستان کوهرنگ تعلق نگرفته است، بیان کرد: بحث بازسازی مناطق زلزله زده به کندی پیش می رود، از روز شنبه هفته آینده پرداخت تسهیلات به متقاضیان آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان کوهرنگ از هفته آینده

آغاز پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان کوهرنگ از هفته آینده