مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 09:552021-12-09اقتصادي

راه اندازی بایر افلاک نیازمند 500 میلیارد تومان تسهیلات است


مدیرکارخانه داروسازی بایر افلاک ازنا گفت: برای راه اندازی این کارخانه به صورت 100 درصدی به 500 میلیارد تومان تسهیلات نیاز است.

- ایسنا/لرستان مدیرکارخانه داروسازی بایر افلاک ازنا گفت: برای راه اندازی این کارخانه به صورت 100 درصدی به 500 میلیارد تومان تسهیلات نیاز است.

احمد حیدری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: کارخانجات داروسازی بایر افلاک، در سال 1388 فعالیت خود را شروع کرد و در سال 1393 نیز با یک خط تولید داروهای پنی سیلین کار خود را شروع کرد.

وی تصریح کرد: در طرح توسعه ای منطقه ویژه اقتصادی لرستان قرار بر این است که هفت کارخانه شامل تولید داروهای دام، انسان، لوازم آرایشی و بهداشتی، سرم سازی، واکسن سازی، سم و دفع آفات خانگی و کشاورزی و مواد اولیه در این منطقه زده شود.

مدیرکارخانه داروسازی بایر افلاک ازنا، خاطرنشان کرد: در حال حاضر از این هفت کارخانه ، دو مورد در منطقه ویژه اقتصادی استارت زده شده که یکی از آنها فاز دامی بوده و هم اکنون در حال فعالیت است.

فاز انسانی بایر افلاک با 85 درصد پیشرفت فیزیکی کار در حال انجام است حیدری اضافه کرد: فاز انسانی آن نیز با 85 درصد پیشرفت فیزیکی کار در حال انجام است.

وی بیان کرد: در زمینه فاز دامی زمین 37 هزار مترمربع بوده که شامل یک هکتار سوله تولید، 6000 متر انبار، 3800 متر اداری و مابقی فضای سبز است و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بایر افلاک نیازمند 500 میلیارد تومان تسهیلات است

راه اندازی بایر افلاک نیازمند 500 میلیارد تومان تسهیلات است