مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 09:452021-12-09اقتصادي

وزرا به کدام شهرستان های لرستان می روند؟


استاندار لرستان با اشاره به یازدهمین سفر استانی رییس جمهور به لرستان طی فردا، برنامه های وزرا در شهرستان های مختلف را اعلام کرد.

- ، فرهاد زیویار امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه فردا، نوزدهم آذر ماه، سفر رییس جمهور را به لرستان خواهیم داشت اظهار داشت: برنامه های سفر از هفت صبح شروع می شود، ابتدا مراسم استقبال را در فرودگاه خرم آباد خواهیم داشت.

وی بیان داشت: بعد از مراسم استقبال، برخی از وزرا به بعضی از شهرستان ها اعزام خواهند شد، وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان بروجرد، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرستان های ازنا و دورود، معاون رییس جمهور در حوزه مناطق محروم به شهرستان الیگودرز، وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان های سلسله و دلفان، وزیر ورزش و جوانان به شهرستان های کوهدشت و رومشکان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به شهرستان پلدختر می رود.

استاندار لرستان گفت: همچنین چند نفر از اعضای کابینه مانند رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، وزیر نیرو و تعدادی دیگر از اعضای کابینه در مرکز استان حضور خواهند داشت.

زیویار با تاکید بر اینکه همچنین بعدازظهر فردا، برنامه هایی مانند دیدار رییس جمهور با اقشار مختلف مردم شامل فرهنگی، دانشگاهی، صنعتگران، حوزه کشاورزی و…، جلسه شورای اداری با حضور 170 نفر از مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزرا به کدام شهرستان های لرستان می روند؟

وزرا به کدام شهرستان های لرستان می روند؟