مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 09:202021-12-09سياسي

صادرات اولین محموله ذغال سنگ حرارتی از ایستگاه راه آهن زرند


مدیرکل راه آهن استان کرمان از صادرات اولین محموله ذغال سنگ حرارتی از ایستگاه راه آهن شهید حسن زاده شهرستان زرند به مقصد کشور ترکیه خبر داد.

-  ارجونی مدیرکل راه آهن استان کرمان در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار کرد: اولین محموله زغال سنگ حرارتی از ایستگاه راه آهن شهید حسن زاده شهرستان زرند به مقصد کشور ترکیه بارگیری شد.

وی عنوان کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی  خوشبختانه شاهد صادرات 550 تن زغال سنگ حرارتی هستیم که این میزان ذغال سنگ در قالب 10 واگن باری با طی مسافت 2 هزار کیلومتر در مدت زمان یک هفته به وان ترکیه صادر می شود.

ارجونی گفت: طی برنامه ریزی انجام شده، ماهیانه 4 هزارتن ذغال سنگ حرارتی به صورت منظم صادر می شود.

مدیرکل راه آهن استان کرمان با بیان اینکه کاهش سوخت  حمل و نقل ریلی در مقایسه با وسایل نقلیه جاده ای یک به هفت هست و هرواگن باری موجب کاهش حدود 3 کامیون در جاده ها می شود که خود نقش بسزایی در کاهش ترافیک جاده ای و حوادث رانندگی خواهد داشت، افزود: بنابر این امیدواریم شاهدافزایش  توسعه صنعت ریلی در صنایع و معادن این منطقه باشیم.

علی صادق زاده فرماندار  زرند هم اظهار داشت: خوشحالیم که به میمنت ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و در شرایط تحریم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با مشارکت بخش خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات اولین محموله ذغال سنگ حرارتی از ایستگاه راه آهن زرند

صادرات اولین محموله ذغال سنگ حرارتی از ایستگاه راه آهن زرند