مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 09:102021-12-09سياسي

اعتبارات قطره چکانی نمی تواند مشکلات خراسان شمالی را حل کند


استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه برخی مشکلات استان باید از سطح ملی پیگیری شود، گفت: نمی توان با اعتبارات قطره چکانی در قانون بودجه تغییرات محسوسی در توسعه استان داشته باشیم.

- ، محمدرضا حسین نژاد صبح پنج شنبه در دیدار جامعه ایثارگران خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: رنج ها و صدمات جامعه ایثارگران برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده لذا یکی از راه های موفقیت در پیشبرد توسعه استان نزدیکی مدیران به جامعه ایثارگران است تا بتوانیم ادامه دهنده راه آنان باشیم.

استاندار خراسان شمالی به ویژگی های یک مدیر خوب اشاره کرد و گفت: خشن بودن مدیر نشان از قاطع بودن وی نیست و این موضوع یک رسم غلط بوده زیرا مدیر خوب باید مردمی باشد و هراسی از بودن در کنار مردم نداشته باشد.

وی از دیگر ویژگی های یک مدیر خوب را سهیم شدن آنان در درد و رنج مردم عنوان کرد و افزود: اگر مدیر در تمام دردهای مردم سهیم باشد مشکلات سریع تر حل خواهد شد.

حسین نژاد نهضت جهادی، کار شبانه روزی، خرد جمعی، حضور نخبگان، عدم تک روی، عدم ژست قلابی، برنامه ریزی، جذب سرمایه، بازاریابی را از دیگر فاکتورهای پیشرفت یک استان عنوان کرد.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه برخی مشکلات در ابعاد محلی حل نمی شود، گفت: با اعتبارات قطره چکانی در قانون بودجه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات قطره چکانی نمی تواند مشکلات خراسان شمالی را حل کند

اعتبارات قطره چکانی نمی تواند مشکلات خراسان شمالی را حل کند