مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-09سياسي

نیاز اکنون مردم اشتغال و رفع مشکلات معیشت است


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیاز اکنون مردم اشتغال و معیشت است و از فرمانداران می خواهم که زمینه های اشتغال پایدار را با کمک به ایجاد کسب و کار پایدار فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی احمد زاده شامگاه چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان باشت افزود: برخی از مشاغل بخش خصوصی پایدارتر هستند و باید به دنبال ایجاد مراکز اقتصادی بود.

وی بیان داشت: شهرستان باشت می تواند یکی از مراکز پر رونق اقتصادی باشد و یکی از ظرفیت های دیگر شهرستان نیز گردشگری است که در این خصوص باید کار شود.

احمد زاده اظهار داشت: هر کسی در هر جایی مسئولیتی دارد باید به هر قوم، مردم و جناحی خدمت کند، شما مسئولان که همسو با دولت هستید، این حق را ندارید که فقط به مردمی خدمت کنید که همسو با شما هستند.

وی افزود: یکی از شاخص های دولت، پاک دستی است و باید افرادی را به خدمت بگیرید که پاکدست باشند و افرادی مدیر شوند که اهل خیانت به مردم نباشند.

استاندار تصریح کرد: بودجه ای که در دست من و شما است متعلق به این مردم است، بودجه را در راهی خرج کنیم که مشکلات مردم برداشته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این مراسم نادر گرامی به عنوان فرماندار باشت معرفی و از خدمات سید مسعود حسینی تقدیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز اکنون مردم اشتغال و رفع مشکلات معیشت است

نیاز اکنون مردم اشتغال و رفع مشکلات معیشت است