مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-09سياسي

وحدت و انسجام ملی تقویت شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: اشاعه فرهنگ اسلامی و تقویت وحدت ملی مورد توجه قرار گیرد.

- علی مصطفوی امروز 18 آذرماه در آیین تودیع و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بابیان اینکه از وظایف وزارت و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیاست گذاری در زمینه اطلاع رسانی، اشاعه فرهنگ اسلامی وایجاد وحدت و انسجام است، گفت: در کشور و آذربایجان غربی فرهنگهاو اقوام و ادین متنوعی وجود دارد لذا ایجاد وحدت و همبستگی بین اقوام و مذاهب مختلف از وظایف این وزارتخانه است.

وی در ادامه اطلاع رسانی عمومی را از دیگر وظایف این وزارت دانست و گفت: باشیوع کرونا این وزارت وظیفه دارد در جهت ضرورت واکسیناسیون و رعایت پروتکلهای بهداشتی اطلاع رسانی کند.

مصطفوی خاطر نشان کرد: با تلاش دولت سیزدهم تزریق واکسیناسیون سرعت گرفته و بیش از 90 درصد واجدین شرایط در استان دز اول و 74 درصد دز دوم را دریافت کردند.

معاون سیاسی استاندار بااشاره به تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ضرورت توجه دستگاههای متولی در به اجرا در آمدن این قانون گفت: متاسفانه رشد جمعیت در کشور به سمت منفی در حال حرکت است و در آینده فاصله بین جمعیت جوان و سالمندان بیشتر خواهد شد لذا وظایف وزارت ارشاد و ادارات استانها در این راستا نسبت به اطلاع رسانی و فرهنگسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت و انسجام ملی تقویت شود

وحدت و انسجام ملی تقویت شود