مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 08:302021-12-09سياسي

پیگیر تغییر سوخت نیروگاه تبریز هستیم


عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین وضعیت پیگیری سوخت نیروگاه تبریز، گفت: یک هفته به وزارت نفت در خصوص تعیین تکلیف نیروگاه تبریز فرصت داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روح الله متفکر آزاد اظهار کرد: پس از برگزاری جلسات و نشست های پی در پی با مسئولان مرتبط وزارت نفت به خصوص شخص وزیر و مدیرعامل شرکت گاز ایران، مقرر شد فعلاً یک هفته فرصت داده شود تا شورایی متشکل از 2 نماینده استان در مجلس و همین تعداد از وزارت نفت تشکیل شود تا برای رفع مشکل سوخت نیروگاه تبریز و سهند تصمیم گیری کنند.

وی افزود: اگر در این مدت و در این شورا مصالح استان تأمین شد، سوال از وزیر نفت به صحن علنی مجلس برده نمی شود، در غیر این صورت نمایندگان استان پی گیر این موضوع خواهند بود.

وی با تقدیر از پیگیری و همدلی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار و نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس در این باره گفت: پیگیر رفع مشکلات سوخت نیروگاه تبریز و سهند هستیم؛ در این میان کسی را مقصر نمی دانیم، اما در برابر تبعیض انجام شده نسبت به آذربایجان شرقی، حرف داریم تا مشکل مذکور رفع شود.

متفکرآزاد افزود: امیدواریم این پیگیری تبدیل به راه حل شود و از حقوق مردم منطقه دفاع کنیم، چون اگر کمبود گاز در کشور وجود دارد که البته آن را انکار نمی کنیم این کمبود برای کل کشور است، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر تغییر سوخت نیروگاه تبریز هستیم

پیگیر تغییر سوخت نیروگاه تبریز هستیم