مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-09سياسي

برنامه های امسال جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران ضمن معرفی برنامه های جشنواره پژوهش و فناوری سال 1400 این و اهتمام ویژه آن به توسعه فناوری و تعاملات صنعتی، - معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران ضمن معرفی برنامه های جشنواره پژوهش و فناوری سال 1400 این و اهتمام ویژه آن به توسعه فناوری و تعاملات صنعتی، از راه اندازی وب سایت جامع هفته پژوهش برای اولین بار خبر داد و افزود: مراسم روز پژوهش دانشگاه، دوشنبه 22 آذرماه با حضور مقامات عالی کشوری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر یونسیان در خصوص معرفی این برنامه ها گفت: مراسم روز پژوهش دانشگاه علم و صنعت، ساعت 13:30 روز دوشنبه 22 آذرماه، در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) و به صورت حضوری/ مجازی برگزار می شود که در آن ضمن سخنرانی مهمانان ویژه و رییس دانشگاه، گزارشی از فعالیت یک ساله پژوهش دانشگاه را ارائه و برنامه های آتی حوزه پژوهش را تبیین می کنم.

وی یادآور شد: به روال سال های قبل، منتخبین پژوهش در بخش های برترین های تعاملات صنعتی، برترین های اعتبار پژوهشی، فعالیت های قابل تقدیر و کارشناسان نمونه تقدیر می شوند.

در کنار این مراسم و در سالن های جانبی مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) نیز نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه طی دو روز دایر خواهد بود که افتتاح این نمایشگاه، در روز 21 آذرماه انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های امسال جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت

برنامه های امسال جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت