مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 08:052021-12-09حوادث

دستگیری قاتل در کمتر از 8 ساعت در پردیس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، بهزاد عبدیان فرمانده انتظامی شهرستان پردیس صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری قاتل در کمتر از 8 ساعت، اظهار کرد: در پی اعلام و تماس عوامل بیمارستان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر آنکه شخصی از اتباع بیگانه که با ضربات چاقو نیز مجروح شده است توسط دونفر به بیمارستان منتقل می شود و سپس فوت می کند بلافاصله کار آگاهان پلیس آگاهی این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: باحضور تلاش کارآگاهان در بررسی های اولیه خود متوجه شدند که مقتول به هویت ح_ر در کارگاه تزریق پلاستیک مشغول بکار بوده و بدلیل اختلافی که متهم با وی داشته با او درگیر شده و بوسیله ضربات چاقو وی را به قتل رسانده و متواری شده است.

وی افزود: در ادامه پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی متومه شدند که قاتل از اتباع بیگانه بوده و درصدد فراهم  آوردن زمینه ای برای خروج از کشور و فرار کردن است که بلافاصله وارد عمل شده و با به کارگیری اقدامات پلیسی مخفیگاه نامبرده را شناسایی و در کمتر از 8 ساعت وی را دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف صریح متهم و آنکه اظهار داشته مقتول مواد مخدر مصرف می کرده و قصد ترک دادن وی از اعتیاد را داشته که در روز حادثه با هم درگیر شده و با ضربات چاقو وی را به قتل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاتل در کمتر از 8 ساعت در پردیس

دستگیری قاتل در کمتر از 8 ساعت در پردیس