مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-09سياسي

توزیع 337 وسیله گرمایشی بین مددجویان زنجانی


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به توزیع 337 وسیله گرمایشی بین مددجویان زنجانی خبر داد و گفت: این لوازم گرمایشی با کمک خیرین توزیع شده است.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با ارائه گزارشی از خدمات و اقدامات انجام شده برای تهیه لوازم گرمایشی مورد نیاز خانواده های مددجو گفت: خدمات کمیته امداد بر اساس نیازسنجی انجام شده و با استفاده از ظرفیت های موجود به ویژه بهره گیری از مشارکت های مردمی به مددجویان مددجو عرضه می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: در کنار توجه به ارائه خدمات اثرگذار در حوزه توانمندسازی خانواده های مددجو به عنوان مهمترین راهبرد این نهاد در حوزه خدمت رسانی به جامعه هدف، ارائه خدمات فوری به منظور رفع نیازهای ضروری آنها از برنامه های اولویت دار این نهاد است.

وی اضافه کرد: با همین نگاه با شروع فصل سرما 337 دستگاه بخاری گازی متناسب با نیاز خانواده های مددجو تهیه شده و بین مددجویان نیازمند دریافت این خدمت در حال توزیع است.

صفری با بیان اینکه رویکرد کمیته امداد در حوزه خدمت رسانی به خانواده های مددجو اولویت بخشی به نیازهای مددجویان ساکن مناطق محروم و روستایی استان زنجان است، ادامه داد: بر همین اساس بیش از 610 میلیون تومان به منظور تهیه لوازم گرمایشی مورد نیاز مددجویان ساکن من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 337 وسیله گرمایشی بین مددجویان زنجانی

توزیع 337 وسیله گرمایشی بین مددجویان زنجانی