مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-09سياسي

ایان نامه ها به سمت تقاضامحوری پیش برود


معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: نیاز است به سمتی برویم که هر کدام از پایان نامه هایمان تقاضا محور باشد و هزینه ای که صرف می شود باعث حل مشکلات شود.

- محمد شایان نژاد، معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اهمیت نقش دانشجویان اظهار داشت: دانشگاه برای آنکه  بتواند رسالت اصلی خود یعنی تربیت نیروهای متخصص و متعهد در تراز انقلاب اسلامی را انجام دهد و نخبگانی را پرورش دهد که بتوانند مشکلات کشور را حل کنند نیاز است اصالت را به دانشجو بدهد.

وی با بیان اینکه دیگر مؤلفه های دانشگاهی مانند اساتید، کارمندان، فضاهای آموزشی و.

همگی فرع موضوع هستند، توضیح داد: همه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری ایجاد شده اند تا این رسالت را انجام دهند و در این مسیر محوریت و اصالت دانشجو است.

شایان نژاد با اشاره به اینکه اگر دانشگاه های ما بدون دانشجو باشد تبدیل به یک پژوهشکده می شوند و هدف تغییر می کند، خاطرنشان کرد: نیاز است تمام دغدغه دانشگاه این باشد که دانشجو در دانشگاه اصالت داشته باشد و این موضوع نگاه مدیریت جدید دانشگاه است.

معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان یادآور شد: روز 16 آذر روز استکبارستیزی است و نیاز است دانشجویان بدانند فلسفه این روز چیست و در شرایط فعلی نیز همان صحنه ها به اشکال دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایان نامه ها به سمت تقاضامحوری پیش برود

ایان نامه ها به سمت تقاضامحوری پیش برود