مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-09سياسي

نوروزی: دانشجویان یکی از پایه های جدی پیشرفت جامعه هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رضا نوروزی، رییس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب، در دانشگاه قم در برنامه روز دانشجو دانشگاه قم که به صورت مجازی برگزار شد، - رییس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه قم گفت: امروز اگر جامعه ما به پیشرفت رسیده یکی از پایه های جدی آن دانشجویان هستند که فضا های علمی را ایجاد می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رضا نوروزی، رییس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب، در دانشگاه قم در برنامه روز دانشجو دانشگاه قم که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: دانشجوی قبل از انقلاب از زمانی که با فضای استکبار جهانی و استبداد داخلی مواجه شد با تمام قوا مقابل استکبار و استبداد ایستاد و حادثه بزرگ قبل از انقلاب را آفرید و اکنون هم به یاد همان ایام 16 آذر گرامی داشته می شود.

حجت الاسلام رضا نوروزی ادامه داد: این نگاه دانشجو که باید با استکبار و استبداد مبارزه کرد، یکی از پیشران های انقلاب اسلامی بود، دانشجویان به عنوان جوانان متدین و غیور وظیفه خود را در عرصه انقلاب انجام دادند.

رییس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب، در دانشگاه قم بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب هم همین رسالت را جوانان متعهد دانشجو در فضا های مختلف دنبال کردند، در فضای دفاع مقدس وقتی می نگرید شهید دانشجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروزی: دانشجویان یکی از پایه های جدی پیشرفت جامعه هستند

نوروزی: دانشجویان یکی از پایه های جدی پیشرفت جامعه هستند