مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 06:552021-12-09ورزشي

هشتمین باخت پاس قم در لیگ برتر هندبال


تیم هندبال پاس ناجای قم در هشتمین مسابقه خود از فصل جاری پیکارهای لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور به هشتمین باخت این فصل تن داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم پاس ناجای قم امسال یکی از 10 تیم حاضر در مسابقات فصل 1400 لیگ برتر هندبال مردان ایران است، لیگی که پس از گذشت سه مرحله دیدارهای مرحله چهارم آن از ابتدای هفته جاری در قم آغاز شده و تا پایان هفته به میزبانی پاس ناجای قم جریان دارد.

در واقع سالن شهدای دروازه ری در مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) قم میزبان تیم های لیگ برتری هندبال ایران است و تا روز جمعه نوزدهم آذر ماه مسابقات در قم ادامه می یابد، رقابت هایی که در آن تیم هندبال پاس ناجای قم ابتدا برابر تیم نفت و گاز گچساران تن به شکست داد و سپس با حساب 27 بر 22 به تیم زغال سنگ طبس باخت.

در جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور و پس از 8 مسابقه، تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با کسب 16 امتیاز صدرنشین است، تیم فولاد مبارکه سپاهان با 14 امتیاز در مکان دوم جای دارد و دیگر تیم اصفهانی لیگ برتر یعنی ذوب آهن با 10 امتیاز رتبه سوم را در اختیار گرفته است.

همچنین تیم زغال سنگ طبس با 10 امتیاز و بر حسب تفاضل گل در رده چهارم ایستاده و تیم های مس کرمان با 8 امتیاز، فولاد سپاهان نوین اصفهان با 7 امتیاز، نفت و گاز گچساران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین باخت پاس قم در لیگ برتر هندبال

هشتمین باخت پاس قم در لیگ برتر هندبال