مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 06:202021-12-09اقتصادي

تشکیل 100 میلیارد تومان پرونده برای تخلفات واحدهای تولیدی و خدماتی در هرمزگان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: در 8 ماه امسال از بخش های خرده فروشی، عمده فروشی، خدماتی، تولیدی، انبارها و سردخانه ها، بیش از 119 هزار و 385 فقره بازرسی از واحدهای صنفی سراسر استان صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، خلیل قاسمی صبح امروز در یک گفت وگوی رسانه ای اظهار داشت: با توجه به سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان مبنی بر کنترل قیمت کالاها از مبدا تولید افزود: کارشناسان و بازرسان این سازمان با برنامه ریزی های مدون و با انجام گشت های مشترک با سایر دستگاه های ذیربط و نظارتی اقدام به بازرسی و بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی نموده تا از بروز هرگونه تخلف جلوگیری شود.

وی افزود: برهمین اساس طی 8 ماه سالجاری بیش از 13 هزار و 815 مورد گشت مشترک با سایر دستگاه های نظارتی برگزار شده که منجر به کشف تخلفات قاچاق کالا، اختفا و امتناع از عرضه کالا شده است.

رییس سازمان صمت هرمزگان در خصوص تعداد بازرسی های صورت گرفته نیز گفت: در هشت ماه گذشته 119 هزار و 385 مورد بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی و صنعتی جهت صدور رای نهایی ارسال شده است.

قاسمی، بیشترین تخلفات صورت گرفته در هشت ماه سالجاری را در حوزه کالا و خدمات مربوط به نان، میوه و مرکبات، صیفی جات، تخم مرغ، گوشت مرغ، گوشت قرمز، قن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 100 میلیارد تومان پرونده برای تخلفات واحدهای تولیدی و خدماتی در هرمزگان

تشکیل 100 میلیارد تومان پرونده برای تخلفات واحدهای تولیدی و خدماتی در هرمزگان