مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 06:102021-12-09اقتصادي

خیران از ورود پیرمرد 82 ساله خراسان جنوبی به زندان جلوگیری کردند


خیران با پرداخت بخشی از بدهی پیرمرد 82 ساله خراسان جنوبی از ورود او به زندان جلوگیری کردند.

- اظهار کرد: خوشبختانه با کمک خیرین و نیکوکاران خراسان جنوبی از ورود یک آقای مسن 82 ساله که بدهکار مالی به یکی از بانک های کشور بود به زندان خودداری شد.

رییس ستاد دیه خراسان جنوبی با بیان اینکه این فرد 26 میلیون تومان بدهی به یکی از بانک ها داشته است، بیان کرد: خیرین 6 میلیون را تهیه کرده و به بانک پرداخت کردند و مسئولان بانک نیز اعلام کردند که خود پرسنل بانک حاضر به جمع آوری پنج میلیون دیگر برای پرداخت بدهی این فرد مسن آبرومند هستند.

حسین پور با اشاره به اینکه امیدواریم با کمک خیرین بتوانیم باقی بدهی این فرد مسن را نیز تأمین کنیم، گفت: البته از آنجایی که این فرد هنوز به زندان نرفته است، نمی توان کمک را به حساب ستاد دیه واریز کرد بلکه با کمک یکی از خیریه ها (خیریه هیئت ابوالفضلی بیرجند) موضوع جمع آوری کمک برای پرداخت بدهی در حال پیگیری است.

وی یادآور شد: از ابتدای سال تعداد 84 نفر از زندانی جرائم غیر عمد خراسان جنوبی با کمک خیرین آزاد شدند و هم اکنون نیز 71 زندانی جرائم غیر عمد در زندان هستند.

رییس ستاد دیه خراسان جنوبی گفت: از 71 زندانی جرائم غیر عمد تعداد 33 نفر بدهکار مالی، 35 نفر به خاطر مهریه، دو نفر به خاطر نفقه و یک نفر هم به خاطر دیه در ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران از ورود پیرمرد 82 ساله خراسان جنوبی به زندان جلوگیری کردند

خیران از ورود پیرمرد 82 ساله خراسان جنوبی به زندان جلوگیری کردند