مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 05:552021-12-09سياسي

نگاه تحولی دانشجو عامل پیشرفت کشور است/ لزوم توجه به نظرات دانشجو


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه ذات دانشجو با مطالبه گری و عدالت خواهی عجین شده است، گفت: نگاه تحولی دانشجو می تواند عامل پیشرفت کشور باشد.

- ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری صبح پنج شنبه در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که در آموزشکده فنی و حرفه ای دختران انقلاب اسلامی بجنورد برگزار شد، ضمن اشاره به رسالت مطالبه گری دانشجویان، با بیان اینکه نگاه تحولی می تواند پیشرفت ساز باشد، اظهار کرد: نگاه انقلابی، روحیه مطالبه گری و عدالت خواهی، جسارت و شجاعت دانشجویان می تواند زمینه ساز پیشرفت بیشتر کشور باشد.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: شانزدهم آذر روزی است که جرقه مبارزه با زیاده خواهی استکبار توسط دانشجویان زده شد.

وی با اشاره به اینکه قصه علم و دانش از همان ابتدا با مبارزه، آرمان خواهی، عدالت طلبی، مطالبه گری و حق خواهی گره خورده است، افزود: مدت های مدیدی در کشورهای اسلامی، حوزه علمیه تنها مجموعه آموزشی بود که علوم مختلف در آن تدریس می شد و بزرگانی تربیت می شدند که هم فقیه و مجتهد بوده و هم در سایر علوم سرآمد می شدند؛ اما همین طلاب و مجتهدین هیچ وقت با زیاده خواهان عالم سر سازگاری نداشتند.

حجت الاسلام والمسلمین نوری ادامه داد: بعد از آن در سال 1304 در کشور ما سنگ بنای دانشگاه گذاشته شد و اندک اندک رشته های بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه تحولی دانشجو عامل پیشرفت کشور است/ لزوم توجه به نظرات دانشجو

نگاه تحولی دانشجو عامل پیشرفت کشور است/ لزوم توجه به نظرات دانشجو