مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 05:352021-12-09فرهنگي

پردیس سینمایی در ساری و نوشهر احداث می شود


رییس حوزه هنری مازندران با اشاره به اینکه دو پردیس سینمایی در ساری و نوشهر ساخته می شود، گسترش سینماسازی، تجهیز و به روزرسانی سینماهای فعال را از مهمترین رویکردها بیان کرد.

- با اشاره به برنامه های ساخت و توسعه سالن های سینما در استان اظهار داشت: در ساری پردیس سینمایی شمال در سینما ایران سابق احداث می شود و عملیات کلنگ زنی این ساختمان هفت طبقه که دارای هفت سالن سینما، گالری، استودیو، فروشگاه محصولات فرهنگی، کافی شاپ و غیره خواهد بود، انجام شد.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود این ساختمان تا دو سال آینده تکمیل شود، گفت: همچنین پردیس سینمایی با چهار سالن با همکاری شهرداری در نوشهر در حال تجهیز و تکمیل است.

وی اظهار داشت: پردیس سینمایی نوشهر دارای دو سالن 80 نفر، یک سالن 40 نفره و یک سالن 20 نفره ویژه کودکان خواهد بود و اقدام به تجهیز آن تا پایان سال خواهیم بود.

معصومی گرجی یادآور شد: همچنین قرار است سینماهای موجود مانند سپهر ساری، بهشهر و آمل را به چند سالن مجهز کنیم و اکنون در آمل قرار است دو سالن موجود به چهار سالن تبدیل شود.

رییس حوزه هنری مازندران یادآور شد: دو سالن سینما سپهر ساری نیز قرار است به پنچ سالن تبدیل شود و به روزرسانی سینماها از جمله سیاست ها و رویکردها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس سینمایی در ساری و نوشهر احداث می شود

پردیس سینمایی در ساری و نوشهر احداث می شود