مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 05:152021-12-09سياسي

کارگروه بسیج سازندگی در خراسان جنوبی راه اندازی می شود


کارگروه بسیج سازندگی در استان راه اندازی می شود تا از ظرفیت آن به درستی استفاده شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: کارگروه بسیج سازندگی در استان راه اندازی می شود تا از ظرفیت آن به درستی استفاده شود.

جواد قناعت، شامگاه چهارشنبه 17 آذر در دیدار با سردار زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی اظهار داشت: با توجه به نقش گروه های جهادی در محرومیت زدایی و اجرای پروژه های عمرانی، باید از فرصت این گروه ها به خوبی بهره برداری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی با اشاره به حوزه وظایف و اختیارات بسیج سازندگی، پیشنهاد داد؛ طرح های حمایتی بسیج به سمت توسعه طرح های اشتغال مرتبط با ظرفیت های استان سوق داده شود.

قناعت افزود: بسته بندی محصولات استراتژیک و ایجاد واحدهای فرآوری و صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی از جمله حوزه هایی است که باید با استفاده از ظرفیت بسیج، توسعه یابند.

وی به دیدار خود با مدیرعامل سازمان تعاون روستایی ایران اشاره کرد و گفت: در نتیجه این دیدار، سازمان تعاون روستایی از هفته آینده موضوع خرید تضمینی زرشک کشاورزان را آغاز می کند.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: ورود بسیج سازندگی به ایجاد و توسعه واحدهای فرآوری و بسته بندی، تکمیل زنجیره زرشک استان را شتاب می بخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه بسیج سازندگی در خراسان جنوبی راه اندازی می شود

کارگروه بسیج سازندگی در خراسان جنوبی راه اندازی می شود