مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 17:552021-12-08بين الملل

مسکو به سفارت آمریکا یادداشت اعتراضی فرستاد


وزارت خارجه روسیه یادداشت اعتراضی را به سفارت آمریکا در مسکو داد و در آن به آمریکا نسبت به تبعات خطرناک اقدامات تحریک آمیز در مرز های روسیه هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه اظهار کرد: فعالیت نظامی آمریکا و کشور های عضو ناتو در طول مرز های روسیه و پرواز هواپیما های جنگی و مانور های خطرناک کشتی ها در راستای افزایش تنش مستمر است.

وی افزود: این تلاش ها محکی برای قدرت نظامی امنیتی در مرز های ماست.

با توجه به کشیده شدن ارتش آمریکا و هم پیمانانش به سمت اقدمات تحریک آمیز در قبال هواپیما های مسافربری، ما امروز، چهارشنبه به سفارت آمریکا در مسکو یادداشت اعتراضی را تقدیم کرده و نسبت به عواقب خطرناک این اقدام تحریک آمیز هشدار دادیم.

زاخارووا ادامه داد: روسیه حق پاسخگویی به اقدامات تحریک آمیز آمریکا و ناتو در مرز های خود را دارد و از همه ابزار های موجود در صورتیکه این اقدامات متوقف نشوند، استفاده خواهد کرد.

در این یادداشت اعتراضی آمده است: براساس حق مشروع ما در پاسخ به چالش برانگیزی های آمریکا و ناتو و برای منع تهدیدات و نابودی آن ها از تمام ابزار های موجود خود استفاده خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو به سفارت آمریکا یادداشت اعتراضی فرستاد

مسکو به سفارت آمریکا یادداشت اعتراضی فرستاد