مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 17:402021-12-08اقتصادي

لزوم تشکیل کمیته بهبود فضای کسب و کار در کرمانشاه


رییس اتاق کرمانشاه بر لزوم تشکیل کمیته بهبود فضای کسب و کار، ذیل شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان تاکید کرد.

- کیوان کاشفی در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمانشاه با بیان اینکه متاسفانه کرمانشاه دوباره جایگاه نامناسبی از نظر فضای کسب و کار را به خود اختصاص داده، اظهار کرد: عمده عوامل موثر بر فضای کسب و کار از اختیار فعالان اقتصادی خارج است و توسط ساختار حاکمیت ایجاد می شود.

وی ادامه داد: فضای کسب و کار تحت تأثیر دو دسته مولفه های آماری و پیمایشی است که مولفه های پیمایشی سهم 80 درصدی در نتایج پایش فضای کسب و کار دارد.

به گفته رییس اتاق کرمانشاه، بر اساس مولفه های پیمایشی از فعالین اقتصادی کسب نظر می شود که متاسفانه در این بخش جایگاه مناسبی نداریم.

کاشفی بر لزوم تشکیل کمیته بهبود فضای کسب و کار ذیل شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان تاکید کرد تا بتوان در قالب این کمیته به موانع کسب و کار پیش روی فعالان اقتصادی پرداخت.

وی ادامه داد: این کمیته مشکلات را از طریق تشکل های بخش خصوصی و فعالان اقتصادی دریافت خواهد کرد و نتایج جلسات آن به شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی منعکس خواهد شد.

رییس اتاق کرمانشاه خاطرنشان کرد: این کمیته متشکل از معاون اقتصادی استانداری به عنوان رییس کمیته، اتاق بازرگانی به عنوان دبیر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشکیل کمیته بهبود فضای کسب و کار در کرمانشاه

لزوم تشکیل کمیته بهبود فضای کسب و کار در کرمانشاه