مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 17:352021-12-08اقتصادي

ارائه تخفیفات به توسعه مسکن در راستای جهش تولید مسکن است


توسعه مسکن بنگاه اقتصادی نیست و فعالیت این شرکت در راستای ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی انجام می شود و ارائه تخفیفات به این شرکت در راستای رونق و جهش تولید مسکن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری شامگاه امروز در یازدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اردبیل در دفاع از لایحه ارائه تخفیفات به ساخت و ساز تعداد 700 واحد مسکونی از سوی شرکت توسعه مسکن برای اقشار کم درآمد در سطح شهر اردبیل، اظهار کرد: ارائه این تخفیفات برای توسعه مسکن در حکم سرمایه گذاری است و با هدف حمایت از منافع قشر آسیب پذیر این تخفیفات ارائه می شود.

وی افزود: توسعه مسکن در راستای ایجاد مسکن که جز شرکت های زیر مجموعه بنیاد مسکن و در جهت محرومیت زدایی فعالیت می کند و نمی توان توسعه مسکن را یک بنگاه اقتصادی متصور شد.

شهردار اردبیل بیان کرد: حمایت شهرداری در ارائه بخشودگی ها و تخفیف عوارض به توسعه مسکن، علاوه بر رونق و جهش تولید مسکن در جهت محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال از لحاظ پیشگیری از نیمه تمام ماندن پروژه نیز به نفع شهر و شهروندان خواهد بود.

شهردار اردبیل مواردی همچون توافق صورت گرفته در رابطه با تحویل شهرک محل ساخت واحد های جدید به شهرداری را از دیگر دستاوردهای مهم همراهی شهرداری با شرکت توسعه مسکن برشمرد و گفت: همین توافق نیز با هدف ایجاد تس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تخفیفات به توسعه مسکن در راستای جهش تولید مسکن است

ارائه تخفیفات به توسعه مسکن در راستای جهش تولید مسکن است