مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 17:202021-12-08بين الملل

درخواست تحقیق درباره خانه بارزانی در آمریکا


یک سیاستمدار کُرد عراقی از نهاد مبارزه با فساد و سالم سازی دولت مرکزی این کشور خواست تا درباره اصالت سند خرید خانه ای گرانقیمت توسط «مسرور بارزانی» نخست وزیر اقلیم کردستان عراق در آمریکا تحقیق کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا به نقل از خبرگزاری وان عراق، هوشیار عبدالله سیاستمدار مخالف مستقل کرد عراقی در بیانیه خود خواهان تحقیقات نهاد مبارزه با فساد و سالم سازی دولت مرکزی عراق و همه مراجع نظارتی این کشور درباره سندی شد که در مطبوعات آمریکا منتشر و در سایت های عربی بازنشر شده است و ثابت می کند که مسرور بارزانی نخست وزیر اقلیم کردستان عراق خانه ای چندین میلیون دلاری در آمریکا خریداری کرده است.

عبدالله در این بیانیه تصریح کرد: بدیهی است که حقوق جناب مسرور بارزانی برای خرید ملکی با این قیمت بسیار بالا، کافی نیست و این ملک - به گفته منابع آگاه - یکی از مجموعه بزرگ املاک خانواده های سیاسی اقلیم کردستان عراق در چندین کشور از جمله کشور های عربی و اروپایی علاوه بر آمریکا است .

عبدالله ادامه داد: بنا بر اصل شفافیت سازی، از نهاد سالم سازی دولت فدرال و همه بخش های نظارتی می خواهیم تا درباره صحت این سند تحقیق کنند و در صورت تأیید صحت آن، خواهان انجام اقدامات حقوقی لازم برای رسیدگی به چنین پرونده هایی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست تحقیق درباره خانه بارزانی در آمریکا

درخواست تحقیق درباره خانه بارزانی در آمریکا