مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 15:102021-12-08پزشكي

اکنون چاپ مقاله با روح مراکز تحقیقاتی فعلی سازگار نیست


در گردهمایی معاونین تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی کشور، موضوع بازآرایی تاسیس مراکز تحقیقاتی، مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز در ادامه گردهمایی معاونین تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی کشور که در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، همایش کلیات برنامه های مرکز توسعه و هماهنگی تحقیقات با موضوع بازآرایی تاسیس مراکز تحقیقاتی در قالب کارگروهی برگزار شد.

در این بخش از گردهمایی دکتر شقایق حق جوی، رییس مرکز توسعه، هماهنگی و ارزیابی تحقیقات معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با استفاده از طوفان فکری از معاونین تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی خواست تا نظراتشان را در قالب سه کارگروه، تجمیع و بهینه سازی ساختارهای موجود، سیاستگذاری و مدیریت توسعه ساختارهای جدید و سیاستگذاری و مدیریت مراکزی که از روندهای رشد مورد انتظار برخوردار نیستند، اعلام کنند.

در ادامه هر کارگروه جمع بندی از نظرات حاضران، چالش ها و راهکارها اعلام کرد.

دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت پس از استماع صحبت های حاضران گفت: در گذشته مراکز تحقیقاتی متناسب با برنامه ها و مدل قدیمی که بر پایه امور آموزشی بود، فعالیت می کردند و در نتیجه به سمت چاپ مقاله سوق پیدا کردند، در حالیکه اکنون این مسئله با روح مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکنون چاپ مقاله با روح مراکز تحقیقاتی فعلی سازگار نیست

اکنون چاپ مقاله با روح مراکز تحقیقاتی فعلی سازگار نیست