مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 14:552021-12-08اقتصادي

ضرورت وصول مطالبات شهرداری توسط ادارات


سرپرست شهرداری دهدشت خطاب به فرماندار و دادستان گفت: امیدواریم با ادارات صحبت کنید مطالبات شهرداری را وصول کنند که اتفاق تلخ دو ماه قبل در شهرداری مجددا تکرار نشود.

- سید علی موسوی نسب در نشست شورای اداری در دهدشت با بیان اینکه بعد از گذشت 27 سال طرح جامع دهدشت تایید شد خواستار همکاری تعاونی ها در اجرای طرح ها شد و اظهار کرد: بعد از اینکه طرح ها در کمیسیون ماده 5 مصوب شد شهرداری می تواند مجوز ساخت و ساز صادر کند.

وی خواستار همکاری فرمانداری و دستگاه های خدمات رسان جهت اجرای زیرساخت ها شد و بیان کرد: در صورت اجرای طرح و ساخت سازها، مشکل کارگران فصلی حل و بازار تولید مسکن رونق خواهد گرفت.

موسوی نسب با بیان اینکه شهرداری درآمدی پایداری ندارد گفت: از قِبَل دریافت عوارض این ساخت و سازها، مشکل پرداخت حقوق پرسنل برطرف خواهد شد.

وی افزود: 90درصد پروژه های عمرانی شهرداری کار آنها انجام شده اما مطالبات آنها مانده است.

موسوی نسب با بیان اینکه شهرداری اینکه 28 میلیارد تومان از ادارات مطالبات دارد گفت: 9 میلیارد تومان از دانشگاه علوم پزشکی طلب داریم که انتظار داریم نسبت به پرداخت آن توجه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی خطاب به فرماندار و دادستان گفت: امیدواریم با ادارات صحبت کنید مطالبات شهرداری را وصول کنند که اتفاق تلخ دو ماه قبل در شهرداری مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت وصول مطالبات شهرداری توسط ادارات

ضرورت وصول مطالبات شهرداری توسط ادارات