مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 13:352021-12-08فرهنگي

میزبانی خوزستان از اولین جشنواره هنری استکبارستیز/داوری آثار جشنواره «رسام» آغاز شد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با اشاره به میزبانی خوزستان از سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه «رسام» گفت: داوری آثار رسیده از سوی 7 داور خوزستانی در بخش داخلی جشنواره در حال انجام است.

- میزبانی خوزستان از اولین جشنواره هنری استکبارستیز/داوری آثار جشنواره رسام آغاز شد ایسنا/خوزستان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با اشاره به میزبانی خوزستان از سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه رسام گفت: داوری آثار رسیده از سوی 7 داور خوزستانی در بخش داخلی جشنواره در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرتیپ دوم پاسدار عبدالرضا مرادحاجتی در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز 17 آذرماه برگزار شد، با اشاره به میزبانی خوزستان از سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه رسام برای اولین بار، گفت: جشنواره رسام اولین جشنواره جهانی است که به موضوع استکبارستیزی می پردازد و این جرأت را به هنرمندان می دهد که آثار خود را با هر دین، نژاد و ملیتی با این موضوع خلق کنند.

حاجتی تصریح کرد: نوع نگاه ما به آثار این جشنواره فرهنگی است و همه تلاش ما این است که آثار فاخری را از دل جشنواره بیرون بیاوریم.

تلاش می کنیم که در سال آینده آثار فاخری به جشنواره برسد و در هر شهر خوزستان هر کس با موبایلش بتواند فیلم بسازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی خوزستان از اولین جشنواره هنری استکبارستیز/داوری آثار جشنواره «رسام» آغاز شد

میزبانی خوزستان از اولین جشنواره هنری استکبارستیز/داوری آثار جشنواره «رسام» آغاز شد