مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-08سياسي

طلاق و اعتیاد 2 معضل جدی استان سمنان/ایجاد مرکز نگهداری معتادان


طلاق و اعتیاد دو معضل جدی استان است، مقابله با این پدیده ها نیازمند اقدامات ویژه به خصوص در زمینه پیشگیری، مقابله و مبارزه با استفاده از راهکارهای فرهنگی است.

- ، سید محمدرضا هاشمی ظهر چهارشنبه در نشست ستاد مقابله با مواد مخدر استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه طلاق و اعتیاد دو معضل جدی استان است، گفت: مقابله با این پدیده ها نیازمند اقدامات ویژه به خصوص در زمینه پیشگیری، مقابله و مبارزه با استفاده از راهکارهای فرهنگی است، مقابله با این پدیده ها عزم همگانی می طلبد.

وی با بیان اینکه بکارگیری روش های فرهنگی باید در اولویت باشد، بیان کرد: درمان، مبارزه و اشتغال بهبود یافتگان در واقع مولفه هایی است که باید مد نظر قرار گیرد تا بتوانیم مقابله و مبارزه با اعتیاد را به صورت کامل اجرا کنیم.

استاندار سمنان با بیان اینکه اشتغال معتادان بهبود یافته پس از رهایی از دام اعتیاد باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد، ابراز کرد: با مدیریت مطلوب، شاهد بازگشت مجدد این افراد به دام اعتیاد نخواهیم بود چرا که شغل یک مانع بازگشت به معضل اعتیاد خواهد بود.

هاشمی با اشاره به جمع آوری معتادان متجاهر طی روزهای اخیر در استان، گفت: همه در این حوزه می بایست تلاش جدی داشته باشند تا در سرمای زمستان و تا پایان ماه جاری، به هیچ عنوان معتادی بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاق و اعتیاد 2 معضل جدی استان سمنان/ایجاد مرکز نگهداری معتادان

طلاق و اعتیاد 2 معضل جدی استان سمنان/ایجاد مرکز نگهداری معتادان