مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 11:552021-12-08فرهنگي

انتصاب اعضای هیات علمی جشنواره شعر فجر


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکامی جداگانه، اعضای هیات علمی شانزدهمین جشنواره شعر فجر را منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در احکام جداگانه ای محمدرضا روزبه، افشین علا، ناصر فیض، علیرضا قزوه، عبدالجبار کاکایی، علی محمد مؤدب، سیداحمد میرزاده، یوسفعلی میرشکاک و قربان ولییی را به عنوان اعضای هیات علمی شانزدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر منصوب کرد.

در متن حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به اعضای جدید هیات علمی شانزدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر آمده است: نظر به مراتب ذی ­قیمت ادبی و تجربه گران­سنگ جناب­عالی در عرصه شعر و زبان و ادبیات فارسی و به پیشنهاد معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه کتاب و ادبیات ایران به موجب این حکم به عنوان عضو هییت علمی شانزدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره­ مندی از هم اندیشی و همکاری استادان، اندیشمندان و صاحب­نظران در اجرای وظایفی که در آیین­ نامه جشنواره آمده است، موفق و مؤید باشید.

بر اساس این خبر، جشنواره بین المللی شعر فجر با آرمان بالندگی گونه های شعر امروز از سال 1385 هر سال میزبان کاروان شعر پارسی بوده است و شانزدهمین دوره این جشنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب اعضای هیات علمی جشنواره شعر فجر

انتصاب اعضای هیات علمی جشنواره شعر فجر