مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 11:452021-12-08سياسي

خواهان گسترش همکاری های قرآنی با ایران هستیم


مجید خالق نیا، وابسته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در هرات با خانم رحیمی، مسئول مرکز قرآنی و دارالقرآن امام سجاد(ع) و تعدای از اساتید قرآنی این مرکز در محل مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در هرات دیدار و در خصوص گسترش همکاری های فی مابین گفت وگو کرد.

- مجید خالق نیا، وابسته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در هرات با خانم رحیمی، مسئول مرکز قرآنی و دارالقرآن امام سجاد(ع) و تعدای از اساتید قرآنی این مرکز در محل مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در هرات دیدار و در خصوص گسترش همکاری های فی مابین گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، خالق نیا در سخنانی، با تأکید بر توسعه فرهنگی قرآنی اظهار کرد: اگر جامعه اسلامی بتواند آموزه های فرهنگی و دینی خود را بر اساس قرآن کریم تنظیم کند، خیلی از مشکلات جامعه اسلامی و کشورهای مسلمان برطرف می شود.

خانم رحیمی، مسئول مرکز قرآنی و دارالقرآن امام سجاد(ع) به ارایه گزارشی از فعالیت های این مرکز قرآنی پرداخت و گفت: اساتید قرآنی و اعضای هیأت مدیره مرکز قرآنی و دارالقرآن امام سجاد(ع) واقع در شهرک رازی از توابع شهرستان کروخ هرات هستند که در آن منطقه محروم، به تدریس قرآن کریم، احکام و مسائل شرعی و اجتماعی، تربیت کودک، همسرداری، اخلاق اسلامی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواهان گسترش همکاری های قرآنی با ایران هستیم

خواهان گسترش همکاری های قرآنی با ایران هستیم