مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-08اقتصادي

«تولیدات دانش بنیان» راهکار توسعه اقتصادی استان اردبیل است


هدایت سرمایه گذاران به سوی تولید محصولات دانش بنیان، راهکار توسعه اقتصادی استان اردبیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامدعاملی در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران استان اردبیل که در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، اظهار کرد: تولید و هدایت سرمایه گذاران به سوی تولید محصولات دانش بنیان و حمایت از آنان راهکار توسعه اقتصادی استان اردبیل است.

وی با اشاره به این که در صد سال گذشته نیازی به فناوری احساس نمی شد و اقتصاد متکی بر استخراج و فروش نفت، مبنای تامین اعتبار کشور بود، افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به فناوری و خلاقیت و نوآوری در همه حوزه ها در جامعه احساس می شود.

استاندار اردبیل با تاکید بر این که افکار پویا و توسعه محور باید حمایت شوند، ادامه داد: تمامی مسؤولان استانی برای حمایت از مجموعه های دانش بنیان در تجاری سازی و صنعتی سازی اهتمام جدی داشته و بستر توسعه علوم و صنایع دانش بنیان را در سطح استان نهادینه کنند و مبنای تولید را به سوی محصولات دانش بنیان سوق دهند.

عاملی با اذعان بر این که استان اردبیل در شاخصه اقتصادی وضعیت مناسبی ندارد، تصریح کرد: تولید و در راس آن تولید برمبنای علوم دانش بنیان تنها راهکار توسعه استان در حوزه اقتصادی است و تاکنون در سطح استان نیز شاهد سرمایه گذاری و تولید محص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تولیدات دانش بنیان» راهکار توسعه اقتصادی استان اردبیل است

«تولیدات دانش بنیان» راهکار توسعه اقتصادی استان اردبیل است