مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-08سياسي

انقلاب اسلامی دستاورد 124 هزار پیامبر است


انقلاب اسلامی فقط دستاورد پدران ما نیست بلکه دستاورد 124 هزار پیامبر است که آمدند تا کلمه به کلمه توحید را به عرصه حکمرانی راه دهند.

- دکتر روح الله متفکر آزاد، استاد دانشگاه و نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: به عنوان یک استاد دانشگاه و کسی که از بستر دانشگاه آمده است و ارتباط او با دانشگاه قطع نشده، مفتخرم که در طلیعه ی حکم رانی علمی در بستر نه تنها علم پوزیتیویستی بلکه علم به معنای کامل آن با همه ابزارهای معرفت شناسی بومی خود قرار داریم.

وی ادامه داد: به عنوان رییس فراکسیون دانشگاهیان مجلس باید عرض کنم چاره ای جز توجه به زیرساخت های تمدنی حوزه علم نیست، لذا اگر نگرش به انقلاب اسلامی بسترساز ظهور باشد که هست و کلام امام راحل و رهبری مرور شود، همچنین با مرور فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بیانیه ای گام دوم کاملاً آشکار است که انقلاب اسلامی نظام دوقطبی دنیا را که بین شرق و غرب تقسیم شده بود به سه قطبی تبدیل کرد و قطب توحید را وارد دایره حکومت ها کرد.

متفکر آزاد افزود: بعد از فروپاشی شوروی کمونیستی دنیای دوقطبی بین استکبار و نظام انقلاب اسلامی و نظام توحیدی شکل گرفت، این دوقطبی نزاع اشک و لبخند یا نحوه تعامل، مراوده و گرم گرفتن با غیر نیست و عملاً نزاع تمدنی است، کسانی که نمی خواهند بفهمند و یا علاقه ای به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی دستاورد 124 هزار پیامبر است

انقلاب اسلامی دستاورد 124 هزار پیامبر است