مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 11:202021-12-08سياسي

تشخیص هویت با استفاده از مردمک چشم را پیگیری می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از قوه قضاییه، نشست هم اندیشی راهکارهای استفاده از فناوری های نوین و هوش مصنوعی در قوه قضاییه برگزار شد.

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از قوه قضاییه، نشست هم اندیشی راهکارهای استفاده از فناوری های نوین و هوش مصنوعی در قوه قضاییه برگزار شد.

در این نشست محمد کاظمی فرد، رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: ریاست قوه قضاییه هوشمند سازی و فناوری اطلاعات را در کانون توجهات خود دارند و همواره بر بحث تحول و تعالی و هوشمند سازی تاکید داشته اند.

کاظمی فرد، ضمن تقدیر از زحمات صورت گرفته مدیران گذشته در مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، افزود: مطابق با حکم انتصاب رییس قوه قضاییه از سوی مقام معظم رهبری اجرای سند تحول قضایی در دوران تحول و تعالی به عنوان یکی از مأموریت های مورد توجه مرکز آمار و فناوری اطلاعات خواهد بود.

رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه بیان کرد: بحث بعدی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بود حوزه فناوری های نوین است که در این زمینه گسترش خدمات الکترونیک قضایی یکی دیگر از مباحث مورد تاکید بوده است، خدمات دهی آسان و رایگان به مردم نیز یکی دیگر از این ماموریت هایی، که مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشخیص هویت با استفاده از مردمک چشم را پیگیری می کنیم

تشخیص هویت با استفاده از مردمک چشم را پیگیری می کنیم