مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-08بين الملل

نفوذ نیروهای صنعاء به شهرستان الوادی/ استفاده از بالگرد تهاجمی برای اولین بار +نقشه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دیروز برخی از رسانه ها به نقل از منابع میدانی در استان مأرب یمن گزارش دادند که نیرو های ارتش و کمیته های مردمی دولت نجات ملی یمن (مستقر در صنعاء) مسیر عملیات و پیشروی خود را در این جبهه تغییر داده و به دنبال .

- نفوذ نیروهای صنعاء به شهرستان الوادی/ استفاده از بالگرد تهاجمی برای اولین بار +نقشه طی 24 ساعت گذشته، ارتش و کمیته های مردمی یمن در جنوب رشته کوه البلق مأرب دست به پیشروی زده و برای اولین بار در این جبهه از بالگرد تهاجمی استفاده کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دیروز برخی از رسانه ها به نقل از منابع میدانی در استان مأرب یمن گزارش دادند که نیرو های ارتش و کمیته های مردمی دولت نجات ملی یمن (مستقر در صنعاء) مسیر عملیات و پیشروی خود را در این جبهه تغییر داده و به دنبال سیطره بر میادین نفتی صافر در شرق مأرب و تکمیل محاصره این شهر هستند.

روزنامه الأخبار لبنان امروز چهارشنبه به نقل از منابع میدانی و قبیله ای با تأیید این خبر نوشت که درگیری بین نیرو های دولت نجات ملی و نیرو های دولت مستعفی و ائتلاف سعودی به جنوب مأرب و وادی عبیده منتقل شده است.

نفوذ به شهرستان الوادی برای اولین باربه گفته منابع قبیله ای، نیرو های ارتش و کمیته های مردمی یمن با کمک نیرو های قبایل مراد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ نیروهای صنعاء به شهرستان الوادی/ استفاده از بالگرد تهاجمی برای اولین بار +نقشه

نفوذ نیروهای صنعاء به شهرستان الوادی/ استفاده از بالگرد تهاجمی برای اولین بار +نقشه