مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-08اقتصادي

مهم ترین مشکل صادرکنندگان خراسان شمالی بازگشت ارز به کشور است


دبیر شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی با اشاره به موانع پیش رو صادرات محصولات کشاورزی استان، گفت: تحریم و مشکلات بانکی برای بازگشت ارز مهم ترین مشکلات بخش خصوصی است.

- ، سعید پورآبادی ظهر چهار شنبه در شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری 9 جلسه با 23 دستور کار برگزار شد که 7 مصوبه ملی و 31 مصوبه استانی به تصویب رسید.

دبیر شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه تمامی مصوبات استانی به مرحله اجرا در آمده است، گفت: 2 موضوع مطروحه از سمت این شورا در سطح ملی بررسی و به نتیجه رسید.

وی افزود: مسئله سود مرکب بانک ها و قیمت گاز صنایع دو موضوعی بود که با پیشنهاد خراسان شمالی در کشور مطرح شد و به نتیجه رسید.

پورآبادی در ادامه با اشاره به موانع پیش رو صادرات محصولات باغی و کشاورزی خراسان شمالی، گفت: تحریم و مشکلات بانکی برای بازگشت ارز مهم ترین مشکلات بخش خصوصی در این حوزه است.

رییس اتاق بازرگانی بجنورد در ادامه به تشریح دستاوردهای سفر هیئت تجاری خراسان شمالی به کشور قزاقستان پرداخت و تصریح کرد: اهدا 10 هکتار زمین به خراسان شمالی از سوی کشور قزاقستان، دریافت 4 دفتر در استانداری آلماتی، اتاق بازرگانی، شهرداری و دانشگاه این شهر برای افزایش ارتباط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین مشکل صادرکنندگان خراسان شمالی بازگشت ارز به کشور است

مهم ترین مشکل صادرکنندگان خراسان شمالی بازگشت ارز به کشور است