مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 10:502021-12-08سياسي

اقدام خلاف مصوبه رییس شورا؛ دلیل آبستراکسیون بود


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر زنجان، آبستراکسیون دیروز 3 نفر از اعضای این نهاد را اعتراض به اقدام رییس شورا که خلاف مصوبه جلسه قبلی بود، - عنوان کرد.

حجت الاسلام محمدکاظم مجتهدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در جلسه غیرعلنی که چند روز قبل برای بررسی انتخاب شهردار برگزار شد، اعضا مصوب کردند برای اینکه مشکل قبلی پیش نیاید رییس شورای شهر به همراه بنده در رابطه با استعلام شش گزینه شهرداری وارد عمل شده و همه مراحل را انجام دهیم ولی متاسفانه در جلسه روز گذشته متوجه شدیم رییس شورا مستقلاً پیگیر موضوع بوده است.

وی تصریح کرد: این اقدام رییس شورا خلاف مصوبه قبلی اعضا بود و در پاسخ به اعتراض ما وی عنوان کرد که صلاح ندانستم تا با هم این کار را انجام دهیم که 3 نفر از اعضا در مواجهه با این پاسخ جلسه را ترک کردند تا اعتراض خود را نسبت به این اقدام اعلام کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه انتخاب شهردار امری مهم است و نباید دستخوش حواشی شود، افزود: همه به دنبال انتخاب فردی مناسب برای تصدی این پست هستند ولی انتظار داریم که مطابق قانون و با نظر همه اعضا این کار انجام شود تا مشکلات انتخاب قبل پیش نیاید.

مجتهدی با بیان اینکه دلیل اعتراض قبلی تعدادی از اعضای شورا نیز بیان صحبت هایی از سوی رییس شورا مبنی بر احت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام خلاف مصوبه رییس شورا؛ دلیل آبستراکسیون بود

اقدام خلاف مصوبه رییس شورا؛ دلیل آبستراکسیون بود