مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 10:252021-12-08حوادث

بی احتیاطی پیمانکار دلیل حادثه آتش سوزی خط لوله گاز


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: حادثه آتش سوزی خط لوله زیرزمینی گاز در حریم پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی ناشی از بی احتیاطی و قصور پیمانکار بوده است.

- ، عباس شعبانی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان آنکه حادثه عصر دوشنبه پانزدهم آذرماه، نتیجه بی احتیاطی و قصور پیمانکار در عدم اجرای دقیق عملیات سونداژ و شناسایی معارضات زیرسطحی پیش از اجرای عملیات حفاری بوده است، گفت: وقوع چنین حوادثی به دلیل تعدد تاسیسات زیرسطحی در محل اجرای پروژه های عمران شهری، امری محتمل بوده و البته ضروری است با اطمینان از اجرای کامل ملاحظات مربوط به ایمنی و شناسایی دقیق محل تاسیسات، از تکرار آن جلوگیری کرد.

وی افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است و مدیریت آن نمونه قابل قبولی از هماهنگی عملیاتی نیروهای خدمات شهری، آتش نشانی، امداد و نجات، اورژانس و نیروهای خدوم انتظامی بود.

شعبانی اظهار کرد: در راس معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران که کارفرمای پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی به شمار می آید، از لحظات اولیه وقوع حادثه تا زمان رفع کامل خطر و تحویل به واحدهای اجرایی شرکت گاز، به اتفاق مدیران و کارشناسان مربوطه در محل حادثه حضور داشته تا فرآیند اطفای حریق و جابجایی دستگاه حفار ضمن هماهنگی با سایر عوامل حاضر در میدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی احتیاطی پیمانکار دلیل حادثه آتش سوزی خط لوله گاز

بی احتیاطی پیمانکار دلیل حادثه آتش سوزی خط لوله گاز