مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 10:252021-12-08اقتصادي

نخستین تور گردشگران عراقی وارد کردستان شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از ورود نخستین تور گردشگرانی از اقلیم شمال عراق به استان پس از امضاء تفاهم نامه توسعه همکاری های دوجانبه با این کشور و بازدید آنها از جاذبه های گردشگری استان خبر داد.

- یعقوب گویلیان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: نخستین تور گردشگرانی از اقلیم شمال عراق به استان پس از امضاء تفاهم نامه توسعه همکاری های دوجانبه با این کشور وارد استان شد.

وی در مورد جزییات این خبر افزود: پس از تبادل تفاهم نامه توسعه همکاری ها بین استان کردستان و اقلیم شمال عراق که به امضای روسای انجمن های دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و مسئولان دولتی در محل هتل شادی سنندج رسید، گردشگرانی از کشور عراق در قالب گروه 9 نفره از طریق مرز رسمی باشماق مریوان وارد خاک ایران شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده این تور عراقی از مراکز خرید، جاذبه های گردشگری از جمله دریاچه زریبار و روستاهای گردشگری حاشیه این دریاچه،  موزه مردم شناسی خانه کُرد، موزه سنندج، منطقه تفریحی و گردشگری آبیدر، بازار تاریخی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین تور گردشگران عراقی وارد کردستان شد

نخستین تور گردشگران عراقی وارد کردستان شد