مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-08اجتماعي

افزایش 58 درصدی مشارکت معلمان در برنامه «معلم پژوهنده»


رییس ستاد بزرگداشت هفته پژوهش وزارت آموزش و پرورش از افزایش چشمگیر مشارکت معلمان پژوهنده کشور در برنامه شهید فخری زاده (معلم پژوهنده) خبر داد.

- به نقل از مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش، فرهاد کریمی اظهار کرد: برنامه کشوری معلم پژوهنده که در هفته پژوهش، به پاس خدمات پژوهشی دانشمند شهید محسن فخری زاده برگزار می شود، با افزایش چشمگیر میزان مشارکت معلمان پژوهنده کشور نسبت به سال قبل، روبه رو شد.

رییس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش گفت: بر اساس آخرین اطلاعات دبیرخانه کشوری شهیدفخری زاده (برنامه معلم پژوهنده) در سال 1400؛ علی رغم شرایط پایداری پاندمی بیماری کووید 19، بیش از 33 هزار و 500 تن از معلمان پژوهنده از سراسر کشور در برنامه معلم پژوهنده سال 1400 به عنوان بزرگ ترین برنامه ملی پژوهشی کشور در وزارت آموزش وپرورش شرکت کرده اند.

وی اقدام پژوهی معلمان را به عنوان مهم ترین و کارآمدترین و کاربردی ترین خرده پژوهش متصل به میدان کاربست و عمل و حیاتی ترین عامل تغییر ساحت تعلیمی و تربیتی مدرسه بر مدار پژوهش و محور تحقیق دانست و گفت: حمایت تمام قد وزارت آموزش وپرورش از معلمان پژوهنده، مهم ترین و در دسترس ترین راه برون رفت از مسائل و مشکلات آموزشی و پرورشی جاری در مدرسه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 58 درصدی مشارکت معلمان در برنامه «معلم پژوهنده»

افزایش 58 درصدی مشارکت معلمان در برنامه «معلم پژوهنده»