مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:502021-12-08پزشكي

حضور تماشاگران در ورزشگاه ها در انتظار تصمیم ستاد ملی کرونا


بازگشت تماشاگران به منظور حضور در ورزشگاه های کشور به منظور دیدن مسابقات ورزشی در گرو صدور مجوز از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا است.

- بازگشت تماشاگران به منظور حضور در ورزشگاه های کشور به منظور دیدن مسابقات ورزشی در گرو صدور مجوز از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چندی پیش اعلام شد که پس از فعال شدن سامانه کنترل کارت واکسیناسیون توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابتدای آذر سال جاری، ساز و کار کنترل تماشاگران در ستاد ملی مقابله با کرونا مدنظر قرار می گیرد تا در صورت صلاحدید مجوز حضور تماشاگران در ورزشگاه ها صادر شود، اتفاقی که تاکنون عملیاتی نشده و مشخص نیست که به صورت دقیق چه زمانی شاهد بازگشت هواداران به ورزشگاه های کشور خواهیم بود.

در همین رابطه غلامرضا نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با آخرین وضعیت حضور تماشاگران در ورزشگاها و به ویژه مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: طبق شنیده ها قرار بر این است که سامانه کنترل کارت واکسیناسیون توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابتدای هفته آینده فعال شود و پس از آن ستاد ملی کرونا در خصوص سازوکار حضور تماشاگران در ورزشگاه ها و صدور مجوز، تصمیم گیری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور تماشاگران در ورزشگاه ها در انتظار تصمیم ستاد ملی کرونا

حضور تماشاگران در ورزشگاه ها در انتظار تصمیم ستاد ملی کرونا