مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:502021-12-08فرهنگي

عکس های تکان دهنده از خشونت با حیوانات، جمعه از پرس تی وی


«عکس‎ های تکان‎دهنده» کاری از واحد برنامه های شبکه پرس تی وی است که روز جمعه 19 آذر ماه ساعت 03:15 بامداد به وقت تهران پخش می شود.

- عکس‎ های تکان‎دهنده کاری از واحد برنامه های شبکه پرس تی وی است که روز جمعه 19 آذر ماه ساعت 03:15 بامداد به وقت تهران پخش می شود.

برنامه عکس های تکان دهنده شبکه هیسپان تی وی (اولین شبکه تلویزیونی اسپانیایی زبان ایران) در این هفته به عکسی تاثیرگذار از آموزش میمون ها در سیرک و رفتار خشونت آمیز با حیوانات می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عکس های تکان دهنده به کارگردانی کیانوش الطافی که هر هفته با انتخاب عکسی تاثیرگذار و ماندگار در تاریخ به بررسی و نقد آن می پردازد، در این قسمت به عکسی از یونگژی چو عکاس چینی در مورد رفتارهای خشونت آمیز با حیوانات در چین اختصاص دارد که جهت آموزش برای انجام حرکات نمایشی در سیرک یا نمایش های خیابانی تعلیم داده می شوند.

این تصویر که در روز 29 نوامبر سال 2014 میلادی ثبت شده، میمونی را نشان می دهد که به گوشه ای از دیوار پناه برده و با شدت ترس به چشمان مربی اش که شلاق به دست دارد خیره شده است.

به دنبال انتشار این عکس و بعد از سال ها فشار انجمن های حامی حیوانات، دولت چین نمایش حیوانات در سیرک ها را ممنوع و نظارت بر باغ وحش ها را به منظور جلوگیری از بدرفتاری با حیوانات، تشدید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکس های تکان دهنده از خشونت با حیوانات، جمعه از پرس تی وی

عکس های تکان دهنده از خشونت با حیوانات، جمعه از پرس تی وی