مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:452021-12-08سياسي

محمدیاری: وزارت کشاورزی سیاست مدونی در خصوص صادرات کیوی داشته باشد


نماینده طوالش در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت کشاورزی باید سیاست مدونی را در خصوص صادرات کیوی داشته باشد و وزیر کشاورزی باید در این خصوص راهکاری را تدوین کند - نماینده طوالش در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت کشاورزی باید سیاست مدونی را در خصوص صادرات کیوی داشته باشد و وزیر کشاورزی باید در این خصوص راهکاری را تدوین کند به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن محمدیاری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان کرد: اینکه وزرا از مجلس رأی اعتماد گرفته اند اما هم اکنون پاسخگو نیستند، جای سوال دارد.

دغدغه ما نمایندگان دغدغه مردم است، مناطق کم برخوردار به ویژه استان گیلان و غرب این استان حق دارند از معادن بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه وزیر صمت از اختیارات خود به درستی استفاده نمی کند، گفت: مناطق کم برخوردار که از مواهب الهی برخوردار هستند باید از مزایای آن بهره مند شوند.

ادامه داد: طالش قطب تولید کیوی در استان گیلان است اما در حال حاضر کشاورزانی که کیوی کشت می کردند به دلیل محدودیت صادرات با مشکلات زیادی روبه رو هستند و قیمت این محصول به شدت در حال کاهش است.

وزارت کشاورزی باید سیاست مدونی را در خصوص صادرات کیوی داشته باشد، بنابراین وزیر کشاورزی باید در این خصوص راهکاری را تدوین کند تا شاهد گشایش در این حوزه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدیاری: وزارت کشاورزی سیاست مدونی در خصوص صادرات کیوی داشته باشد

محمدیاری: وزارت کشاورزی سیاست مدونی در خصوص صادرات کیوی داشته باشد