مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-08دانش

تکلیف افزایش ظرفیت پزشکی هفته آینده مشخص می شود/ رتبه ما در خروج نخبگان 92 است


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: جمع بندی که ستاد نقشه جامع علمی کشور از افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی پزشکی تهیه کرده است هفته آینده در جلسه شورا ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص روند تأیید رؤسای دانشگاه ها و دلیل اعلام اسامی رؤسای تأیید شده بعد از جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: رؤسای دانشگاه ها براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در کارگروه تأیید رؤسای دانشگاه های کشور به تایید می رسند.

وی ادامه داد: اعضای این کارگروه، از دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزرای علوم و بهداشت ، رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها، رییس دانشگاه آزاد و رییس بخش نظارت و بازرسی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شده است.

رییس دانشگاه آزاد زمانی به کمیته دعوت می شود که نیاز به تأیید رؤسای استانی واحدهای دانشگاه آزاد باشد و رییس بخش نظارت و بازرسی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز عضو کمیته است که قبلا به جلسات دعوت نمی شد، ولی از امسال دعوت می شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: هفته پیش جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد سه نفر از رؤسای دانشگاه ها که تصویب شده بودند معرفی شدند این که بعد از جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی رؤسای تأیید شده اعلام شدند، به این دلیل است که شورا اختیارات خود را به این کارگروه واگذار کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف افزایش ظرفیت پزشکی هفته آینده مشخص می شود/ رتبه ما در خروج نخبگان 92 است

تکلیف افزایش ظرفیت پزشکی هفته آینده مشخص می شود/ رتبه ما در خروج نخبگان 92 است