مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:002021-12-08فرهنگي

از وجود بزرگان فارس در تبلیغات و نشانه ها بهره برده شود


استاندار فارس، وجود برخی از نشانه ها و علامت ها بر روی لباس ها، لوازم التحریر و سایر محصولات نگران کننده دانست و گفت: ما بزرگان زیادی همچون شاهچراغ (ع)، - ایسنا/فارس استاندار فارس، وجود برخی از نشانه ها و علامت ها بر روی لباس ها، لوازم التحریر و سایر محصولات نگران کننده دانست و گفت: ما بزرگان زیادی همچون شاهچراغ (ع)، حافظ، سعدی و سایر بزرگان در این استان داریم اما در تبلیغات از آنها غافل هستیم که امید با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد ساماندهی شود.

محمدهادی ایمانیه چهارشنبه 16 آذر در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس یکی از جنبه های قله بودن فارس را قله بودن در فرهنگ و ادب و هنر دانست و گفت: امید است مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد فارس در راستای اجرای وظایف این اداره کل، تلاش وافر داشته باشد.

او دبیری شورای فرهنگ عمومی استان را یکی از وظایف مدیرکل فرهنگ و ارشاد ذکر و خاطرنشان کرد: برش توسعه سند فرهنگی کشور برای فارس توسط رییس جمهور محترم رقم خورده و لذا وظیفه اجرای این سند بر عهده مدیرکل جدید است.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه بزرگداشت بزرگان فرهنگ و ادب و هنر استان باید مورد توجه قرار گیرد تا الگویی برای نسل جوان در این راه باشد، تحقیق در حوزه فرهنگ را مهم دانست و متذکر شد: در رابطه با مسائل فرهنگی و هنری، کمتر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از وجود بزرگان فارس در تبلیغات و نشانه ها بهره برده شود

از وجود بزرگان فارس در تبلیغات و نشانه ها بهره برده شود