مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-08ورزشي

تیمهای برگزیده مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویی آذربایجان غربی معرفی شدند


دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان نشان خواجه نصیر الدین طوسی در سطح دانشگاههای آذربایجان غربی با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان "نشان خواجه نصیر الدین طوسی" در سطح دانشگاههای آذربایجان غربی با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی، در دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان نشان خواجه نصیر الدین طوسی دانشگاههای آذربایجان غربی که بصورت وبیناری برگزاری شد چهار تیم رستار از دانشگاه پیام نور، نوین از دانشگاه ارومیه، تجسم اندیشه از حوزه علمیه امام خامنه ای و انجمن شیمی از دانشگاه پیام نور ارومیه به مرحله نهایی راه یافته بودند که در مرحله فینال تیم رستار مقام اول و تیم انجمن شیمی مقام دوم را کسب کردند.

این دوره از مسابقات با شرکت 16 تیم از دانشجویان دانشگاههای مختلف استان و حوزه های علمیه برگزار شد و اساتید و اعضای هیات دانشگاهها داوری این دوره از مسابقات مناظرات دانشجویی را بر عهده داشتند.

تیم های منتخب دانشگاههای استان به مرحله منطقه ای دانشگاههای کشور و سپس در صورت صعود به مرحله نهایی کشوری دانشگاهها که در تهران برگزار می شود راه خواهند یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیمهای برگزیده مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویی آذربایجان غربی معرفی شدند

تیمهای برگزیده مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویی آذربایجان غربی معرفی شدند