مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 08:102021-12-08اقتصادي

امیدواریم زمستان امسال را بدون خاموشی بگذرانیم


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب ذخیره سوخت کنونی نیروگاه های برق استان را نسبت به مدت مشابه سال قبل بسیار مناسب ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم با این روند زمستان امسال کمبود سوخت نیروگاه ها و خاموشی نداشته باشیم.

- علی اسدی در جلسه ستاد بحران استان کرمانشاه که امروز (17 آذر) با موضوع تامین پایدار برق و گاز در فصل زمستان برگزار شد، ابتدا اشاره ای به وضعیت نیروگاه های استان کرمانشاه داشت و گفت: هم اکنون چهار نیروگاه بیستون با ظرفیت 640 مگاوات، زاگرس با ظرفیت 648 مگاوات، اسلام آباد با ظرفیت 100 مگاوات و دالاهو با ظرفیت 600 مگاوات در استان فعال است.

وی مجموع برقی که هم اکنون توسط نیروگاه های استان تولید می شود را 1580 مگاوات و مصرف استان را هم 700 مگاوات اعلام کرد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر کرمانشاه در مسیر کریدور صادراتی برق کشور قرار دارد و نزدیک به 70 درصد صادرات برق ایران از این مسیر است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب با بیان اینکه سال گذشته در چنین ایامی گاز نیروگاه های استان محدود شده بود، یادآور شد: اکنون با همکاری شرکت گاز هنوز سهمیه گاز به دو نیروگاه اسلام آباد و دالاهو داده می شود.

اسدی با بیان اینکه از نظر ذخیره سوخت جایگزین نیز اکنون نیروگاه ها در بهترین حالت قرار دارند، اضافه کرد: در شرایطی که در کشور 60 درصد مخازن سوخت نیروگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم زمستان امسال را بدون خاموشی بگذرانیم

امیدواریم زمستان امسال را بدون خاموشی بگذرانیم