مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 08:052021-12-08اقتصادي

لزوم فراهم کردن بازارچه هایی برای عرضه محصولات تولیدی مددجویان کرمان


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بر لزوم فراهم کردن ظرفیت ها و بازارچه هایی برای عرضه محصولات تولیدی مددجویان تحت نهادهای حمایتی و محرومان بدون واسطه در کرمان تأکید کرد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بر لزوم فراهم کردن ظرفیت ها و بازارچه هایی برای عرضه محصولات تولیدی مددجویان تحت نهادهای حمایتی و محرومان بدون واسطه در کرمان تأکید کرد.

یحیی صادقی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری با محوریت شهرستان کرمان که با حضور مهرابی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان، بابایی فرماندار کرمان و جمعی از مسئولان کرمان برگزار شد به محرومیت حاشیه شهر کرمان اشاره کرد و گفت: در حاشیه شهر کرمان خانواده هایی زندگی می کنند که به دلایل مختلف از روستا به شهر مهاجرت کرده اند؛ شرایط خاصی دارند که باید به آن ها توجه شود.

وی بیان کرد: همه مشاغل کمیته امداد خرد و خانگی است و ما مشاغل کلان نداریم و از فرماندار کرمان و دستگاه ها درخواست داریم از مشاغل بازدید کنند و این یک نقطه قوتی برای مجری طرح خواهد بود.

صادقی افزود: چیزی که ما به عنوان یک دستگاه حمایتی نیاز داریم و یقین داریم که می تواند مؤثر واقع شود، استفاده از همه ظرفیت ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم فراهم کردن بازارچه هایی برای عرضه محصولات تولیدی مددجویان کرمان

لزوم فراهم کردن بازارچه هایی برای عرضه محصولات تولیدی مددجویان کرمان