مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 08:002021-12-08فرهنگي

ایسنا یک خبرگزاری پیشرو است/ جهاددانشگاهی در لبه های دانش روز حرکت می کند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با حضور در ایسنا، سالروز تاسیس این خبرگزاری را تبریک و از فعالیت آن در استان تجلیل کرد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با حضور در ایسنا، سالروز تاسیس این خبرگزاری را تبریک و از فعالیت آن در استان تجلیل کرد.

فرشید فلاح در گفت وگو با خبرنگاران ایسنا با اشاره به حضور موثر این رسانه در سطح استان، ملی و بین المللی اظهار کرد: ایسنا یک خبرگزاری پیشرو و نمونه است.

وی با بیان اینکه فعالیت های جهاددانشگاهی و مجموعه های زیرنظر آن همواره الگو بوده تصریح کرد: جهاددانشگاهی نهادی است که همواره در لبه های علم و دانش حرکت کرده و از همین رو منشا خدمات شایانی در این چند دهه بوده است.

وی از جهاددانشگاهی به عنوان نهادی رو به جلو و انقلابی نام برد و گفت: نام جهاددانشگاهی حقیقتا زیبنده این نهاد انقلابی است چرا که جهاددانشگاهی همواره حرف روز را زده و در لبه های دانش روز دنیا حرکت کرده است.

فلاح با بیان اینکه جهاددانشگاهی همواره الگوسازی کرده خاطرنشان کرد: حرکت کردن بر لبه های دانش روز دنیا ، کار سختی است و جهاددانشگاهی به خوبی از عهده این مهم برآمده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به عزم جدی فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ورود به حوزه نوآوری در بخش فرهنگ و هنر، ادام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایسنا یک خبرگزاری پیشرو است/ جهاددانشگاهی در لبه های دانش روز حرکت می کند

ایسنا یک خبرگزاری پیشرو است/ جهاددانشگاهی در لبه های دانش روز حرکت می کند